سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین مدل فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت تابلو فرش ماشینی منظره و فرش کلاریس

فرش چاپی کلاریس و با کیفیت درجه یک و طرح های متنوع به شکل سفارشی برای خرید در سطح کشور تولید می شوند. 

اگر قصد خرید یک فرش خاص و متفاوت دارید که نمونه مشابه آن را در بازار ندیده اید و همچنان تلاش در یافتن آن دارید، با مجموعه بازرگانی ما همراه شوید.

شرکت فرش پرسان ، عمده فعالیت خودرا بری روی انجام سفارشات خاص و بافت فرش های منحصر به فرد قرار داده است، محصولاتی که در هیچ کارخانه فرشی ممکن است یافت نشود، در این مرکز به راحتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد. انواع فرش کلاریس چاپی با تکنولوژی جدید در ابعاد بزرگ و کوچک، فرش های سایز بزرگ یا هشت ضلعی، همگی قابلیت بافت و چاپ در این مرکز داشته و تنوع خوبی هم به مشتریان پیشنهاد می گردد.

سایت فرش راه پله تشریفاتی

نمونه کاملی از انواع فرش های راه پله تشریفاتی خاص که از نخ پلی استر یا اکرولیک برای تولیدشان استفاده شده است در این سایت می توانید مشاهده کنید.
تنوع در تولید، بالا بودن کیفیت محصولات و قیمت مناسب عوامل اصلی و مهم در موفقیت یک برند محسوب می شوند. همانطور که میدانید در کاشان بیش از 1000 واحد تولیدی فعال وجود دارد، که تنها تعداد معدودی از این واحد ها توانسته اند بازار را به دست گرفته و استفاده از کسب اعتماد مشتریانشان به فروش خود استمرار بخشند.
فرش راه پله تشریفاتی یا کناره فرش های کلاسبک با نخ پلی استر و اکرولیک بافت شده و در عرض های مختلف تهیه می شود. قیمت فرش راه پله پلی استر هم کمتر از فرش تشریفاتی راه پله با نمونه های اکرولیک مشابه است. جلوه زیبا و طرح های خاصی که در تولید این محصول استفاده می شود موجب شده تا جنبه صادراتی بیشتری داشته و عمده تولیدات آن به کشور های اروپایی صادر گردد.

گالری تابلو فرش ماشینی منظره 1200 شانه

در گالری فرش 1200 شانه این مجموعه جدید ترین تولیدات را با ارزان ترین قیمت می توانید تهیه نموده و در هر جای ایران که هستید به راحتی خریداری کنید.
تابلو فرش ماشینی منظره  1200 شانه آغاز مسیر تولید خود را می گذرانند و این امر موجب شده تا قیمت بالا و غیر منطقی در بازار داشته باشند و بسیاری از خریداران نتوانند به علت گران قیمت بودنشان از این فرش های برای منزلشان خریداری کنند.
یکی از بزرگترین مزیت های شرکت فرش پرسان پارس ارائه فرش با قیمت های واقعی آن می باشد، یعنی قیمت هر محصول متناسب با کیفیت آن می باشد و خریدار به راحتی و با اطمینان می تواند، فرش دلخواه خود را از بین محصولات با کیفیت انتخاب نموده و با مناسب ترین قیمت خریداری کند.