سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین مدل فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

تبدیل عکس چهره به تابلو فرش بافتی و چاپی

تبدیل نمودن عکس های شخصی به تابلو فرش سفارشی زیبا مستلزم کار تخصصی در مرکز های معتبر کشور می باشد که این مراکز عموما در کاشان فعال هستند.

تابلو فرش های سفارشی تنها شامل سفارش هایی نمی شوند که از بافت تابلو فرش چهره روی عکس های شخصی مشتریان طراحی و بافته می شود، بلکه هر نوع طرح، نقاشی، لوگو و یا عکسی که مورد نظر خریدار باشد قابلیت طراحی و بافته شدن در کیفیت مطلوب را دارد.

ابتدا خریداران می بایست طرح مورد نظرشان را که از لحاظ کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارد به کارشناسان ارائه نموده و در مورد کیفیت بافت و سایز دلخواهشان با مشاورین مشورت نمایند. در ادامه طرح مورد نظرشان به صورت تک یا در تیراژ بالا برایشان بافته می گردد. هرچه عکس ارائه شده توسط مشتریان از کیفیت بالاتری برخوردار باشد تابلو فرش نهایی زیباتر و چشمگیر تر خواهد بود.

قیمت سفارش بافت تابلو فرش چهره در اهواز

سفارش بافت تابلو فرش چهره در شهر های مختلف از جمله شیراز، تهران و اهواز و سایر شهرستان های کشور با قیمت مناسب از سوی این مرکز پذیرفته می شود.
تعکس هایی که برای بافته شدن به صورت تابلو فرش به مجموعه ارائه می شوند، معمولا شامل عکس های عروسی، عکس کودکان و سالگرد ازدواج و... می باشد. در کنار این نوع سفارشات، سفارشات خارجی نظیر تبدیل نمودن عکس شیخ های عربی نیز بسیار پرطرفدار بوده و ماهانه تعداد زیادی از این سفارشات بافته و به کشور های منطقه ارسال می شود.
خریداران این سفارشات در شهر های مختلف کشور نیز می توانند به صورت مستقیم برای سفارش تبدیل عکسشان به تابلو فرش اقدام نمایند. در تمامی شهر ها این امکان برای خریداران فراهم شده تا در کمترین زمان و با صرف هزینه اندک بهترین تابلو فرش ها را در اختیار داشته باشند.

هزینه تبدیل عکس عروسی به تابلو فرش ماشینی

در این مجموعه تبدیل عکس عروسی به تابلو فرش ماشینی برای زوج های جوان با هزینه بسیار مناسب انجام می گیرد.
استفاده از تابلو فرش به جای عکس روی شاسی در اتاق خواب برای زوج های جوان ایده نو و زیبایی است که به تازگی رواج یافته و مشتریان این محصولات به مرور در حال افزایش هستند. تبدیل عکس به تابلو فرش از عکس های شخصی شامل عکس فرزندان، عکس های عروسی و خانوادگی قابلیت تبدیل شدن به زیباترین تابلو فرش ها را دارند.
تنها می بایست یک عکس زیبا و با کیفیت از خود و عزیزانتان انتخاب نموده و با مشاورین تماس بگیرید تا بهترین و زیباترین تابلو فرش را از لحاظ دوام و زیبایی برای شما بافته و به شهر محل زندگی شما ارسال نمایند.