سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه بهترین مدل فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان

قیمت فرش ماشینی 1000 شانه خوب

فرش های 700 شانه و هزار شانه ده رنگ در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی کاشان تولید می شوند و به صورت آنلاین در سطح کشور به فروش می رسند.
یکی از مهمترین عوامل موثر انتخاب یک فرش در هنگام خرید برای مشتریان، ترکیب رنگ آن می باشد. هر شرکتی در تولید محصولاتش داری یک پالت رنگی می باشد که طراحی محصولات و بافت بر اساس آن انجام می شود. شرکت های با تجربه می دانند که ترکیب کدام رنگ ها در کنار ه، فرش را زیباتر می کند و بر همین اساس طراحی و تولید محصولات را انجام می دهند.
هرچه تعداد رنگ موجود در بافت یک فرش بالا باشد، طراحی آن قشنگ تر و جلوه فرش زیبا تر می شود، به همین دلیل است که فرش های ده رنگ هفتصد شانه و هزار شانه بیشتر جلب توجه می کنند و فروش خوبی هم دارند، اما این نوع محصولات ده رنگ در شرکت های محدودی تولید می شوند، به همین علت در بازار هم کمتر یافت می شوند. و قیمت فرش ماشینی 700 شانه ده رنگ هم نسبت به مدل 8 رنگ ارزان تر خواهد بود.
فرش 1000 شانه

قیمت روز فرش 1000 شانه تراکم 3000

قیمت روز فرش 1000 شانه تراکم 3000 به خاطر بالا و پایین رفت حجم تولیدات شرکت ها دارای نوسان است و به صورت دقیق در این مرکز به خریداران اعلام می شود.
فرش هزار شانه از مرغوب ترین تولیدات اخیر می باشد که به صورت تراکم 3000 با نخ اکرولیک هیت ست تولید می شود. این فرش به دو صورت رنگ و 10 رنگ تولید می شود و تعداد تولیدات ده رنگ کمتر است. زیرا به علت قیمت مناسب فرش 1000 شانه هشت رنگ فروشنده ها بیشتر از این نوع تولیدات برای مغازه خود استفاده می کنند.
تعداد رنگ تنها بر روی جلوه عکس تاثیر گذار است و از نظر جنس الیاف و ظرافتشان هیچ فرقی بین این دو نوع فرش وجود ندارد. بنابراین خریداران با توجه به طرح این فرش ها می توانند هر کدام را که برایشان بهتر و مناسب تر است انتخاب نموده و با قیمت روز از این سایت خرید کنند.